Nervous? Me? NO SHIT!

Jag vågar nästan inte skriva att vi är tillbaka på banan igen. Förra gången blev det ett bakslag och Evelyn spydde tre gånger den natten. Dock vet jag inte riktigt vad det berodde på då hon var som vanligt när vi vaknade på morgonen. Kan ha varit något hon ätit och inte magsjukan som spökade igen but still, spya som spya.

Igår låg jag däckad hela dagen och sov stora delar då jag mådde väldigt illa. Efter att ha varit utan illamående hela dagen före var det tillbaka igår, mycket märkligt men sant. Imorse vaknade jag iallafall och kände mig lite mer som vanligt. Det känns konstigt i magen efter en måltid men annars är det prima igen. Tack & lov hörni!
Vi har varit iväg en snabb sväng på Kista och Stinsen för att fixa några saker inför Evelyns 2års kalas på onsdag.
Annars har vi inte gjort mycket med denna dagen, ganska skönt att bara slappa efter all skit.

Vi har myst i soffan, lyssnat på Evelyns historier om allt möjligt och ätit underbart god risotto till middag. Evelyns språk utvecklas verkligen var dag. För varje dag som går får vi höra mer och mer spännande saker här hemma, fantasi det har hon allt.
Det allra senaste som sägs jämt nu är "Evelii kan" eller "Evve kan" när saker ska göras, som att åka rulltrappa idag. När R skulle ta hennes hand för att åka upp i rulltrappan utbrister hon bestämt "Evelii kan" och tar undan handen. Stora damen förstår ni!

Sen har hon börjat sjunga på något eget påhittat språk. Hon ser otroligt lycklig ut och sjunger för full hals utan att varken jag eller R förstår ett ord av vad hon säger.


Tittar på "Dicke" framför datorn när mamma & pappa vill ha tvn för sig själva.

Till något helt annat nu. Imorgon börjar jag på mitt nya jobb. Nervöst? Det kan ni fethaja.
Jag jobbar mellan 11-19 vilket innebär att jag har all tid i världen att göra mig redo för min första dag imorgonbitti. Hej & hå vad nervöst men det ska nog gå bra.. Hoppas jag!
Vi får se vad jag säger imorgon när dag 1 är avklarad.

Nu är det nattatime.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback