Maten - nyårsafton.

Kim hade ordnat med smarrig förrätt bestånde av tre små toasts. En med kantareller, en med löjrom och en med rökt ren om jag inte minns fel.
 Det var en riktig fullpoängare det där. MUMS!


Toastisarna.

Roberto & jag (läs jag) stod för huvudrätten och vi bjöd på helstekt oxfilé som serverades med rostad potatis, sallad, beasås och rödvinssås.


Oxfilén.


Nom nom nom.

Någongång efter tolvslaget  hög vi in på efterrätten som var gudomlig, verkligen hur gott som helst. Det kommer jag garanterat bjuda på nästa gång vi bjuder någon på middag. Det var Kimmi som stod för efterrätten och det var hemmagjord vaniljglass med friterad brieost och hjortron. Sug på den ni.. MUMS MUMS!


Det där är grejer ska ni se.

Jag har blivit alldeles hungrig av dessa bilder så nu ska jag slå mig ner i soffan och äta oxfilen & salladen som blev över från igår. Tjingeling!

/ Sandr0o

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback