Läsning - I love.

Jag har legat i badet med hårinpackning och ansiktsmask samtidigt som jag njutit av att läsa i min bok som jag läst sedan i somras. Jag glömmer bort att läsa, när jag får tid att göra saker är det alltid något som behöver ordnas eller plockas med så läsningen faller bort. Det är synd för jag älskar att läsa böcker! Jag borde ta mig i kragen och läsa oftare, ja det borde och ska jag.

Jag läser Aldrig fucka upp och den är spännande. Inte mycket kvar nu och det är på tiden eftersom jag började med den under andra resan till Turkiet i juni. När jag läst ut denna är det dags för lite chiclit. Jag älskar Sophie Kinsellas böcker och var som besatt av att läsa dem förut och jag har faktiskt missat de två sista böckerna i shopoholic-serien.
Jag tror jag ska införa läsning innan bedtime. Haha.



Det är snart dags för mig att ge upp mot tröttheten och lägga huvudet på kudden. Både jag och R är lediga imorgon. Det var skönt att stämpla ut idag och ha två dagars ledighet framför sig, en dag med R och en dag när R slutar tidigt. Men vet ni vad det bästa är? Imorgon har jag beställt en liten sovmorgon. Det ska bli ljuvligt kan jag tala om för er. Efter sovmorgonen åker vi till Ikea för att inhandla en ny säng till våran älskade dotter.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback