Dag 2.

Tjena mors!

Då har jag börjat på det nya jobbet och hunnit med att arbeta i två dagar. Det går strålande! Igår fick jag först bara stå bakom och kika i en timme kanske och sen fick jag prova själv med någon bakom mig resten av dagen ifall det skulle vara något.  Skönt att det finns tillräckligt med personal för att utbildas ordentligt.
Idag körde jag kassan själv direkt och det gick jättebra. Alla sablans jäkla koder man ska ha koll på men dem kommer när dem kommer, huvudsaken är iaf att jag vet hur man letar reda på rätt kod. Jag har lärt mig några under de här två dagarna åtminstonde.
På eftermiddagen har jag arbetat med kassaledaren och stått i scanningen och fått känna på det jag ska syssla med när jag lärt mig allting. Det gick super även det tyckte både jag och hon jag jobbar med. Turen!

Nu ska jag sätta fart och baka lite. Det vankas 2års kalas här imorgon med släkten.. Såklart!

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: sanna

ååh va kul att det går bra!!! =D haha ja de där plu nummrena är inte att leka med!! =D Puss


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback