The hair.


Jag tog en snabb bild innan jag stack iväg till Sanna för att bli snygg i håret igår.

Före.


Efter.



Det var verkligen på tiden att göra något med mitt hår. Jag har inte vågat bleka det på ungefär ett år nu då hela håret blev förstört sist jag blekte. Håret gick av och ramlade loss så jag är väldigt tunhårig just nu men det är i en tillväxtfas nu iallafall så förr eller senare ska det väl komma ikapp och jag slipper alla fjun jag har förtillfället.
Så i lite mindre än ett år har jag stått ut med att se ut som fan i håret. Haha. Nu fick det vara nog och håret sitter tack och lov klar på skallen. Tack snälla Sanna!

Nu är jag i mitt rätta element igen helt & hållet - blond & det känns lovely!

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: sanna

suuuperfräshit du =)


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback