Ruuuuuun.

Det var precis lika mycket att hålla redo på (om inte mer) i infon som jag trodde. Men som chefen uttryckte sig så är jag snabblärd så det är bara att hålla tummarna att även det här ska gå in i skallen. Jag ska vara i infon idag med mellan 11-17 innan jag går på efterlängtad helg. Woooooooooooohooooooooo!

Då skyndar jag mig för glatta livet och hämtar hem gosungen från förskolan. Vi ska ha fredagsmys med ost & kex hemma ikväll, jag & pappa R. Lets dance är ju givet också såklart!


Igår på jobbet var det en ny tjej som började en vecka efter mig som fick en chock av att jag bara hade arbetat i 2 & ½ vecka. Hon trodde jag hade jobbat i flera år. Haha men det är nog ett bra betyg tror jag!

Det är alla hjärtans dag snart, det glömmer ni inte va? Jag planerar för fullt och hoppas verkligen att min plan går igenom.

Nu ska jag rusa mot tåget, hoppas på att hinna kika i butiker lite snabbt innan jobbet.

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: Farfar Stig

Jätteroligt att allt är så positivt och flyter så bra,grattis.

2011-02-04 @ 11:16:45

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback