Nananana come on!


Soft morgon har jag här. Barn & karl gick utanför dörren sedan länge. Jag har njutit av stunden, tagit ett långt bad och haft det härligt. Inte förns om en timme ska jag börja röra mig mot jobbet, fy för att det snöar ute och jag som går till stationen.

Försökte fota håret lite mer ordentligt idag men det gick sådär, det är svårt att fota sig själv. Jaja!





Nu kör jag Rihanna & Akon på högsta volym tills jag knallar iväg, mina favoriter for now. Lite plock tänkte jag hinna med.
Min kära älskling får jag inte träffa förns på söndag då vi bestämde igår att hon sover hos farmor och farfar både ikväll och på lördag. Jag & R jobbar ändå till 20 ikväll så det blir bra det även om jag kommer sakna ihjäl mig.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback