Thai.

Så var vi hemma igen. I lördagsmorse landade vi på svensk mark. Vanligtvis brukar man ju känna att "vad skönt att vara hemma igen" men både jag och R saknar den känslan och skulle båda åka tillbaka på direkten om så tillfälle gavs. Haha! Men nu är det tillbaka till verkligheten igen, imorgon klockan 07.30 börjar jag jobba. Det kan bli spännande efter tre veckors härlig semester!

Men det blir inte så mycket jobbande i december trots allt så jag ska nog stå ut även om det antagligen kommer kännas tufft innan man kommer in i det igen. R den jäkeln börjar inte jobba förns på fredag. Lysigt värre!







Vi har haft det helt fantastiskt och jag har ett ton bilder att visa er. Men just nu tror jag att det är dags att börja dra sig mot sängen eftersom jag ska upp hiskeligt tidigt imorgon och det är jag ju inte alls van vid efter semestern. Wish me luck!

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback