Workoholic for a weekend.

Monsterhelgen är förbi. I 28 timmar har jag befunnit mig på jobbet under lördag & söndag. Alltså har det bara funnits 10 timmar per dygn kvar och under dem timmarna har jag sovit och varit påväg till och från jobbet. Kul liv va? Haha men det kommer sitta fint när lönen kommer sen såklart. Jag har inte direkt missat något under helgen heller då R jobbat till 22 och Evelyn varit hos farmor och farfar. Då kunde jag lika gärna tjäna pengar!

Idag på eftermiddagen gick luften verkligen ur mig. Jag blev SÅ trött och sen jag kom hem har jag enbart legat i soffan och kramats med min älsklingsunge. Som jag har saknat henne!!! Men det är väl inte det minsta konstigt att jag är trött efter att ha jobbat en hel arbetsvecka på 3 dagar.

Jag längtar tills på onsdag. Då börjar jag inte förns 18 (inventering) och det innebär att jag inte behöver ställa någon klocka what so ever. Jippiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!

5 dagar avklarade nu och bara 3 kvar innan 3 dagars härlig ledighet. Lycklig tjej!

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback