Vacker.

Hola chiquitas!

Idag har det bjudits på strålande fint väder och jag är inte sen med att spendera dagen på beachen så fort tillfälle ges. Där har vi varit med min mamma och efter det tog vi en tripp till Mörby där det blev lite spontanshopping, några plagg till Evy, hårgrejs till moi och en lampskärm och hiskeligt billigt var det. Like a lot!

Sol på min lediga dag, man kan ju undra om vädergudarna har fått fnatt? Men tack ni! Vi håller tummarna för helgen också, hör ni det!

Lite news på Evelyn fronten kanske vore på sin plats. Vi började med projekt "blöjfri om nätterna" för en sisådär två veckor sedan skulle jag tro. Första natten gick galant men sen blev det lite kiss i sängen lite hipp som hopp om nätterna. Nu mina kära vänner har vi inte haft någon olycka i sängen på en vecka och det verkar kolugnt på den punkten. Alltså hade vi lite olyckor i drygt en vecka och sen en felfri vecka och här sitter vi nu och hoppas på att det forsätter. Det gör det nog, hon är så duktig så!



Häromkvällen när vi satt i soffan och mös började Evelyn plötsligt och från ingenstans att räkna... på SPANSKA!
Det kom som en smärre chock men hon snappar väl antagligen upp mer än vad man tror av farfar. Hur bra som helst då vi såklart ser det som ett plus att kunna två språk bara sådär. Så farfar får allt hålla sig till spanskan och överlåta svenskan till oss!







Har ni sett vilken liten poser? Det var en helt annan liten fröken som ville vara med på kort nere i lekparken idag. Ni ser ju själva, hon poserar. Hahah och det är helt och hållet hennes grej förutom att jag sa att hon kunde stå vid pinnen. Underbara barn!

Det var lovely att äntligen få träffa henne igår efter jobbet. Jag tror hon hade saknat mig med för när vi åt middag satt hon bredvid mig och kramade om mitt ben och sa till och från "lilla stumpan mamii".

Klockan ringer tidigt imorgon igen och jag måste befinna mig nere på stationen strax före 06. Puh!

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: sanna

Sötunge!! =) Jisses va hon var lik mor din på första bilden!! =) Same smile =D


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback