The End.

Imorgon ska jag och Evelyn storhandla. Det behövs verkligen då det ekar lite halvt tomt här hemma, har skrivit matlista och shoppinglista så nu är vi good to go. Jag har ingen inspiration till matlagning längre men denna veckan ser ganska rolig ut i matväg om man jämför med de som varit nu närmast. Tummen upp!

Det är tid för Bamse att åka hemåt igen imorgon då Rs föräldrar kommer hem från Bulgarien. De två veckorna han varit här har gått svischsvosch bara. "Bamsenini bo hä två vecko. Två vecko slut nu" som Evelyn konstaterade idag. Jag tror hon kommer sakna honom lite till en början. Det har varit så roligt att se dem tillsammans, att Evelyn hälsar på honom så fort hon kommer innanför dörren. Rösten går upp i pipröst "bamsenini, bubbenini" och hon ska kramas & klappa. Dock tror jag att Bamse kommer tycka det är riktigt skönt att få komma hem på semester igen och slippa ha en liten tjej som vill vara i hans närhet hela tiden.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback