Städa städa..

Nu befinner jag mig mitt i en lugn stund. Full rulle har det varit. Mitt skitalarm hade bestämt sig för att inte ringa imorse så när vi vaknar är klockan 06.40 och vi får panik. Jag börjde ju 07.45 och R 08 och han skulle lämne Evy på förskolan innan. Stressa galet men kom i tid till jobbet, sen att jag såg ut som ett spöke hela dagen får man helt enkelt leva med ;)
Jobba jobba jobba, sen äntligen dags att gå hem. Upp till Rs jobb, hämta Evelyn, kasta sig innanför dörrarna och laga mat på studs för det var hungriga familjen. R var ned i tvättstugan innan middagen och sen blev det en kort lugn stund under middagen för att sedan hugga i med storstädning grand deluxe, lyfta madrasser & dammsuga, bort med sänglakan, torka dörrar och allt annat shit man gör. Nu sitter jag här och har precis städat klart badrummet. Puh hörni! Min rygg gör ont efter städandet och thats life.

Tänker mig chill i soffan framför en film med lite vindruvs men inte faen går det nå bra på tvn då inte. Nejnej!

Chill i soffan blir det garanterat för jag är matt!

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback