Lycklig tjej.

Tjingeling.

Ny vecka, nya tag. Imorgon är jag ledig och jag längtar verkligen inte till imorgonkväll då jag kommer ha smått ångest över att jag inte är ledig förns nästa fredag igen. 8 dagar på raken blir det då vi har obligatorisk inventering på min lediga onsdag, buuuuu! Men jag slapp iallafall jobba 9 dagar i ett kör då jag fick ledigt på fredagen, ledig fredag - söndag går inte av för hackor inte. Wiiiho!

Både igår och idag har gått hysteriskt fort, hoppas resten av veckan flyger fram lika smidigt.

Idag fick vi lönespecifikationen och jag blev glatt överraskad. Riktigt ordentligt dessutom. Jag hade räknat med ungefär hälften av det jag fick så my gosh vilken glad tjej jag varit idag. Har ju haft tre veckor semester och det mesta obetald då jag började jobba på Ica i januari bara men det blev awesome iaf, slipper jag använda semesterlönen från donken. Grrrrreat!

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback