Guldkant.

Hola all you chiquitas out there!


Precis hemkommen efter en liten "fika" på donken med Cattis & Kim. Underbart med spontana happenings lite sådär, sätter guldkant på vardagen. Liksom i tisdags när Kimmi ringde och frågade om hon & M kunde komma förbi en snabbis och lämna en present till Evy från Afrikalandet. Det slutade med att vi satt och snackade skit i några timmar ute på balkongen. Härliga livet!

Vet ni en sak? HELGEN ÄR ÖVER!
Jag är precis lika lycklig som vanligt när min jobbhelg är förbi, dock inte riktigt lika happy som jag är på tisdagar vid femtiden då jag får stämpla ut för att vara ledig på onsdagen och sen jobba torsdag & fredag innan en ledig helg. Denna veckan är dessutom lite bättre än vanligt, R slutar nämligen tidigt imorgon och är ledig på onsdag samt i helgen. Vilket betyder extra mycket familytime. Enough said!

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: Kim

Ja spontanitet is the shit! :) Mys! Marcus är förresten ledig freadgen den 26 och jobbar öppning den 27. Kanske kan bertan byte tid med Klara den 26 eller med Tuna den 27e? Vore ju toppen! Jobbar du till 20 båda dagarna?


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback