Det kliar i fingrarna.

Det kliar i mina shoppingfingrar. Inte för att fylla på min egen garderob, I couldnt care less, utan för att fylla Evelyns garderob med höstplagg. Snart är det dags att byta ut tunna klänningar och leggings mot lite varmare kläder, speciellt som det verkar nu. Det känns inte alls somrigt i luften längre!

Evelyn kommer i stort sett behöva en ny garderob. Förra hösten hade vi mycket saker som hon fortfarande kunde ha sedan tidigare kyligare säsong. Hon är ju inte så stor lilla damen så hon har kunnat ha sina kläder vääääldigt länge. Nu däremot finns det inte mycket som hänger där inne som vi kommer kunna ha en säsong till, om man bortser från sommarkläder som vi kommer att kunna använda under semesterveckorna i Thailand i vinter då förstås.


 

 

   

 

 

 

Åhh jag blir tokig. Det finns så mycket fint. Högst upp på önskelistan står den hundtands mönstrade jackan, de röda jeansen, bikerjackan, skorna och den röda koftan med kissen. Jag tror jag måste konferera med karl i huset, för eller senare kommer vi behöva tänka på höstkläder. Inte kan man springa omkring i tunna tights då inte. Jag tror vi har max två par byxor till Evelyn som är i rätt storlek och som fungerar under lite kyligare förhållanden. Jaaa ni förstår. New clothes is needed!

Kliii kliiii.

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: sanna

haha.. det är hemskt va söta grejer som finns!! kan ju berätta att många grejer på din lista finns med på min! men det är kanske ingen nyhet.. haha Puss


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback