Remember Yesterday. I Remember You.

Det doftade alger och blöt trä när jag knallade förbi ån nere vid stationen. Lite längre fram träffade jag på en liten hare som skuttade omkring på bilvägen. Alger luktar långt ifrån kärlek och haren skuttade vidare när den fick syn på mig men jag var lycklig i hela kroppen. En härlig promenad i friska vårluften runt Edsviken med gott sällskap efter en hektisk jobbdag. Att kunna gå en promenix sådär på kvällen utan att frysa och tappa bort sig själv i mörkret är lycka. Sommarkänslor till folket, från topp till tå är jag proppad med summerfeeling.

Jag älskar minnen. Att skratta och minnas. En speciell känsla i kropp & knopp. Det har blivit mycket av den varan på senaste och det är så uppskattat. Efter promenaden har jag spenderat kvällen med att bläddra tillbaka i arkiven och njutit av gammal musik. A trip down Memory Lane!

Favoriterna för kvällen.
Pearl Jam - Alive
Aldo Nova - Cant Stop Lovin You
Skid Row - I Remember You


What a great day.
"På rosa moln svävar jag omkring"



Imorgon ska jag mysa med min underbara älskade lilla unge hela dagen lång.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback