Pissigt.

Jag förstår inte hur jag tänkte när jag bestämde att R ska vara hemma med Evelyn imorgon istället för mig. Min näsa rinner, min hals svider, jag har ont i ögonen & jag hostar. Nu är det bara att gilla läget för jag vågade inte sjukskriva mig helt enkelt. Helt sjukt egentligen men jag vill inte ligga hemma och vara sjuk när jag har nytt jobb & dessutom provanställning.
Det är bara att hålla tummarna för att skiten försvinner fort och att torsdag till tisdag går illa kvickt nu.
Långa dagar och det kommer säkert vara röj på jobbet. Jag kanske borde köpa vitaminer? Bra idé!

Jag är ensam här hemma, om man bortser från Evelyn då men hon sover ju i vilket fall. R har nämligen gått iväg till en polare iklädd Barcautstyrsel. Det är match ikväll. Suck!
Men det är ju trots allt Greys på tv ikväll, följt av BB, så jag klarar mig nog ;)


Jag längtar till sommaren.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback