Krukor.


Idag rullade jag ut den nyinköpta mattan på balkongen. Hade svårt att bestämma mig men R tyckte vi skulle köra den mattan så den får allt ligga kvar där ute. Det blir la bra det!

Jag var ute på blomjakt idag men kom hem utan blommor. Jag som hade sett fram emot att plantera men jag ska fortsätta imorgon efter jobbet och hoppas vi kan få fram lite blommor då istället. Hittade istället denna supersöta krukan som jag inte kunde motstå. På andra bilden ser ni krukan jag införskaffade på jobbet förra veckan, cute!






Jag måste hitta mysiga & passande ljuslyktor till balkongen och lite prydnadstjafs. Haha!

Det har varit en härlig dag idag, om man bortser från att jag vaknade tjugo minuter innan jag gick iväg till tåget och att jag har sprängande huvudvärk pga min hosta. Det fina vädret gör mig alldeles lycklig!
Vi hämtade trollungen på förskolan tillsammans idag. Det är vardagslyx för mig för det händer knappt 1 gång i månaden, mysigt. Dem hade fruktstund ute när vi kom och Evelyn ville inte gå in här hemma. I dont blame her, det är lovely ute.

Nu ska jag göra absolut ingenting. Mitt huvud värker så jag får spunk och vi har inga värktabletter hemma. Dålig kombination!

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback