Happy saturday!!!!



Mitt face är redo för kalas. Hår & kläder återstår. Kalaset blev uppskjutet en timme så ingen stress inte. Dags för mig att väcka Evelyn snart. Då ska vi fixa med både hennes och mitt hår. Vi såg en liten flicka i centrum som hade två flätor så det ville Evelyn med ha när vi ska på kalas. Vi får la se hur det blir, hon brukar ha en tendens att ändra sig snabbt. Haha!

Idag när vi spanade runt på centrum gick Evelyn fram de mest rosa & glittrigaste skorna på hms barnavdelning och sa "pappa ha" och så gick vi förbi klänningarna och då tyckte hon minsann att "pappa ha klänning". Haha tokstolla!

Jag är förresten sjukt nöjd med paketet jag hämtade på posten. Så mycket grejer för så lite pengar. Jag ska visa er en dag men inte idag för då spoilar jag surprisen för någon.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback