Gnällfan.

God dagens!

Tv slitna dagar är nu förbi och imorgon spenderar jag dagen med fina vänner som jag inte sett på länge, inget jobb så långt ögat kan nå. Denna dagen var inte allt för roligt, massor att göra i info då vi fått alla postkunder från Helenelund. Sjukt mycket mer paket än innan så jag har sprungit som en idiot fram och tillbaka mellan kassan & info. Puh! Mitt humör var inte riktigt på topp där innan hemgång då somliga folk är allt för gnälliga. Jag har aldrig riktigt förstått poängen med att gå omkring och gnälla på precis allt. Det spelar ingen roll vad det gäller, det ska gnällas på allt. Men jag tog tjuren vid hornen direkt på en av dem och frågade vad problemet med allt gnäll var. Jag trivs hur bra som helst på mitt jobb men det här jävla gnället blir jag tokig på. Jag kommer aldrig bli en person som går omkring och surar & gnäller runt omkring mina arbetskamrater. Det spelar ingen roll om jag har en pissig dag eller vad det än gäller, jag gnäller inte när jag arbetar. Om man nu måste gnälla får jag för fan ventilera det hemma, eller med personen som det involverar och inte gå runt och sprida negativ energi till allt & alla. Fy, enough said!

Snart är det DH och jag sitter förstås bänkad men innan dess tänkte jag ordna med ett litet projekt. Ni kan nog få se resultatet imorgon skulle jag tro om det går som jag vill.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback