Envisa damen har gett efter.

Våran grymt envisa tös har äntligen gett efter och har för allra första gången kissat på pottan.. Två gånger dessutom. Hon har varit envis som få gällande pottan, "inte kissa pottan nej" har det låtit för det mesta hos oss. Men nu fick jag för mig att jag skulle prova igen. Vilken hit! Damen kissade minsann på pottjäveln, till min stora förvåning. Bara en halvtimme senare talade hon om att hon ville kissa igen så vi gick till pottan och score alltså. Haha. Evelyn har sprungit omkring med glädjerus och stolt visat upp sina prinsesstrosor. Söta barn!
Nu är det bara att fortsätta. Stolt mamma & stolt dotter!




2 år 2 månader 2 veckor & 6 dagar gammal. Envisingen!

Förtillfället sitter Evelyn i mitt knä och låtsas att inloggningsdosan är en telefon som hon ringer till alla möjliga ifrån. "Hej samo (farmor) hur må du ida då? Ses i molon samo leklande" Jag gillar att hon lägger till ett "då" där på slutet av frågan.. Hahah! Hon ska på leklandet imorgon med sin farmor och det glömmer hon inte bort kan jag tala om.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback