Det finns inget slut på alla måsten.

Nu kan jag äntligen landa. Fick elda i baken och började plocka här hemma medan jag lagade mat till lillskruttan. Fortsatte med städning efter maten och nu är jag nästintill klar, moppning av golvet får bli när Evelyn sussar. Skönt att få det gjort nu så jag slipper hålla på under min lediga dag imorgon. Vore härligt att någongång faktiskt vara riktigt ledig utan några måsten alls. Men under städningen har jag bara hittat fler och fler saker som måste göras. Min och Evelyns garderob behöver en ordentlig genomgång så det tror jag minsann att jag får sysselsätta mig med imorgon. Fy så tråkigt men ack så skönt när det väl är klart.

Snart sticker vi och hämtar R på jobbet. Ikväll är det DH och jag ska gosa ner mig i soffan med ett glas Cola Zero, sounds lovely to me.

Ikväll blir det kort från lekparken tänkte jag.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback