Söndag.

Imorse åkte vi till donken hela familjen och mötte up tha gang för frukost. Mysigt att sitta där och käka och snacka skit!

Vi har också hunnit med att vara en sväng på fika hemma hos min mormor och morfar och firat min morfar. Men annars har dagen varit ganska lugn. R håller på och försöker få ut våran diskmaskin så att vi ska kunna åka och köpa en ny här så fort som möjligt. Det verkar dessvärre vara helt jävla omöjligt men jag håller mina tummar!

Nu ska jag lägga mig i soffan och titta på Jakten På Lycka som visas på trean, Riktigt bra film det där!

Imorgon är det jobb 8-18 och jag är så fruktansvärt otaggad.

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: Anonym

tänk på att vattnet är kopplat till maskin så ni inte drat sönder ledningen:)

2010-09-26 @ 22:27:19

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback