Söndag - Time flies.

Hemma efter en arbetsam dag hos HanniPanni, eller nja inte så arbetsam egentligen utan vi har målat lite bara. Vitt vitt vitt blir det hos damen. Så himla fint med högt i tak må jag säga. Det är alltså hos henne jag kommer krascha om jag får för mig att gå ut i stan som varit på tapeten nu i några veckor. Arslet ska ur vagnen en dag!

Snart börjar OTH och vi kommer sitta bänkade i soffan as always. Imorgon väntas jobb 9-18.
Glömde min kamera hos Hanna idag så jag måste nog åka förbi hos hennes mamma i Jakan och hämta den allra helst idag, klarar mig inte utan min kamera..

På återskrivande!

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: cattis

va du e proffsig på att glömma saker!

Laddaren din finns iaf hos päronen mina nu :)

va taggad ja blev när du skrev att ni målade.. inte väggar o sånt men typ pyssla! Har ett litet pysselbehov här borta tror ja


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback