Jätteroligt!

Jag och R diskuterade när tågen går från stationen. Han "lurade" mig häromdagen när jag skulle åka till jobbet att tåget gick 47 från stationen. Jag hade för mig att det går 43 men tänkte att han har ju åkt tåg mer än mig nu så han vet väl. När jag knallar ner till stationen kommer jag på att det visst i helvete går 43, det bara måste göra det. Så jag springer och hinner precis med tåget.

Imorse åkte R tåg till jobbet igen och alldeles nyss säger han "tåget går visst 47". Då börjar diskussionen och jag går till daotrn för att kolla upp det (jag vet ju att jag har rätt) men samtidigt kläckar han ur sig "Det står där på skylten, tåg norrut avgår 47. Så det så".

"Men lilla vän, det tåget går mot Märsta", svarar jag.

HAHAHAAHAHA.. Noll koll på läget mister mister!
Jag fick mig ett riktigt asgarv kanjag tala om.. Mitt lilla retard!

Nu ska jag ta mig ett glas Cola Zero innan det är dags att tänka på refrängen. Jag öppnar imorgon och börjar således klockan 8 och gammal som jag är klarar jag inte av att lägga mig allt för sent och gå upp tidigt utan att vilja säcka ihop.

Jag och pappa R har bokat in en liten biodejt imorgon. MYS! Evelyn får sova hos mormor och morfar medans mamma och pappa äntligen får se Inception. Jag längtar men först är det en hel dags arbete att ta sig igenom och det mina vänner är lättare sagt än gjort.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback