Fullt ös hela helgen.

Igår var vi ju med faster Bella och klippte håret hos Sanna. Även Evelyn fick fixa till håret för allra första gången. Första klippet alltså vid nästan 20 månader. Luggen hade ju blivit så fasligt lång att hon inte såg ett skit utan hårspänne. Nu är den trimmad iallafall och damen kan se igen.


Nya förbättrade luggen.

Jag har precis kommit hem från en promenix med min gamla killkompis från högstadiet. Duktigt att hålla kontakten lite sådär, trevlans! Innan dess var jag i Kista och inhandlade en present till min karl (bara sådär, jag är bra snäll jag) och sen till HanniPanni och hämtade hem min kamera. Full fart på mig. Nästa helg tror jag att det får bli en familjehelg. Saknat mina fina när jag varit borta typ hela dagen idag och mycket igår!

    
HanniPanni när vi målade hos henne idag.


I said I'd give my life for just one kiss.
Fortfarande Skid Row blessad med I Remember You. Love it!

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback