Förskolestuff.

Igår när jag var på föräldramöte på Evelyns förskola passade jag på att fota lite av sakerna som sitter uppe på väggarna. Som när Evelyn målade med fingerfärg.


Här är Evelyns kontverk och lite bilder när de hade målat med fingerfärg.


Här målade dem på staffli.

Fröknarna på förskolan talade om att Evelyn är duktig på namn. Hon brukar peka på alla och säga deras namn. Sen tycker dem även att hon är så stor fast hon är så liten. Hon förstår så mycket och pratar en massa, härmar det dem säger jättebra och så vidare. Roligt att höra! När vi pratar om alla kompisarna på förskolan så skiner hon upp som en sol. Hon säger Lajah (Elijah), Lina (Elina), Bill (Bill) och Jesus (Tesus) här hemma. Får se om/när det ploppar upp fler namn. Duktiga lilla tjejen pappa R och jag har!
Imorse hade hon inte sagt ett knyst vid lämning och vinkat glatt i fönstret. Lycka!

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: sanna

va söööta kläderna va!! och yes sir jag håller totally med om den lila lilla grejen ;) ses imorgon och guu så söt evy e!!


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback