Tokan min.

Jag har varit iväg och lämnat av skruttungen på förskolan och vi alla är väldigt glada över att återigen få gå till förskolan men allra gladast är nog Evelyn. Hon hoppade i famnen på "fröken" Monika och sen höll dem handen och gick till fönstret för att vinka hej då till mamma. Där stod världens gladaste tjej och vinkade för fulla muggar!


Nybadad och happy.


Evelyns favorit för stunden. Hon sätter sig i vagnen och sparkar med fötterna så hon kommer fram/bak.

Hur kan man inte ha en wonderful morgon med det där solskensleendet som lyser upp i höstmörkret? Världens busigaste lilla tjej!

Lilla damen har börjat med något nytt och det är att vakna mitt i natten och skrika som sjutton vilket slutar med att hon får komma in till oss och sova.  Det är ju inte så bra direkt att hon har vant sig vid det. När hon var sjuk fick hon komma in till oss och sova om hon vankade till under natten men vi funderar på om hon nu istället har börjat drömma mardrömmar och om det är därför hon vill komma in till oss? Eller om hon helt enkelt vant sig att sova med oss? Det är isåfall inte bra alls. Hon ska sova i sin egen säng den där lilla tokstollen. Hela nätter också precis som hon alltid gjort, allra helst. Sådant här tramseri vill vi inte ha, om det nu är mardrömmar så får vi hoppas att dem lämnar henne i fred snart för inatt hade nämligen pappa R suttit inne på hennes rum mellan 02 och 04 och försökt få henne att somna om i sin egen säng. En stund efter att han lämnade rummet började hon skrika igen och det hela slutade med att hon kom in till oss.

Nu ska jag njuta av frukost i soffan framför våra bäst år innan jag sedan gör iordning mig för jobb. Det har sina fördelar med att jobba sent också, även om dem inte är allt för många.

Igårkväll hände en ganska läskig sak på jobbet men mer om det typ ikväll för det skulle nog ta mig alldeles för lång tid att återberätta den händelsen nu. Stay tuned!

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: sanna

ooh tack för the hot info! ;)


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback