Risottto.

Jag hade det massa trevligt igårkväll hemma hos Hanna. Det bjöds på risotto med smarriga spett till. Jag hade aldrig ätit risotto förut vad jag vet iallafall. Det var riktigt smarrigt hörrni. Så smarrigt att jag faktiskt just precis nu står och lagar risotto själv, haha. Hoppas det blir lika gott som Frida hade gjort den igår. Yummie!
Vi sjöng Singstar som galningar igår, det var jättelängesedan och hur kul som helst. Rösten svajade riktigt rejält där mot slutet och kände av gårkvällens musikturné även imorse. Men kul som attans var det!
Vi körde lite Greklandfeeling också med galna låtar från tiden på Santorini, vilka minnen.
Hannas lägenhet är hur fin och mysig som helst och vilken förvandling mot hur den såg ut när jag var där och målade, vad lite färg kan göra!

Bilder från gårkvällen kanske kommer upp ikväll eller annars imorgon.
Nu ska jag nog ta och återgå till min risotto med räkor och krabba. Ikväll blir det myskväll med min fantastiskt fina familj och när Evelyn sussar sött ska jag och pappa R kika på film. Mys!

/ Sandr0o





Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback