Penicillin check!

Nu börjar verkligen mina tre lediga dagar lida mot sitt slut, tiden går som vanligt på tok för fort när man är ledig.
Halsprovet på närakuten talade iallafall om att jag inte hade några streptokocker i halsen men hon skrev ut penicillin åt mig iallafall då hon lös i halsen och såg att det var "irriterat" och det hänger ju ihop med att jag fått lite ont i öronen också. Inte ska vi behöva hålla på som vi gjort så det var klart jag skulle få det utskrivet!
Så imorgon innan jag börjar jobba ska jag hämta ut penicillinen och starta kuren direkt. Hoppas verkligen vi får slippa denna sjukstuga nu när Evelyn äter sin penicillin och även jag startar min kur. Då kan man väl ändå få hoppas på att alla onda bakterier som plågat oss ska dö?


DIIIIIIIEEEEEEEE!

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback