Ordning och reda inom kort.

Det börjar sakta men säkert ordna upp sig här hemma nu. I söndags var snälla Sanna med familj här och hjälpte oss koppla in nya diskmaskinen. Eller jaa, Sannas karl hjälpte väl mest till medans jag och Sanna lekte med ungarna. Det tog längre tid än väntat, alltid är det ju något som inte vill sig när saker ska göras. Det fanns en hel del kanelbullar till förfogande iallafall, tur det! Tack snälla ni för hjälpen..

    
Lilldamen påväg ut. Handlade golv och åt glass.

         
Baka kanelbullar. Bus i Evelyns rum.

    
Prinsesstältet. Vanessa åt bullpapper.


Vanessa är ingen bebis längre även om det känns så, hon går ju.. Duktiga tjejen!


Massa buuuuuuuus!


Igår var min lillebror här och började lägga det nya golvet också. Han har nog ungefär hälften kvar som förhoppningsvis blir klart idag. Jag är glad över att vi valde valnöt till golvet istället för ek som det låg innan, himla fint blir det! Pappa R var och slängde den gamla maskinen igår och jag längtar tills golvet är klart och vi hittar tid till att åka och slänga det gamla golvet och ÄNTLIGEN kan få lite ordning hemma igen.

Igår jobbade jag 12-22 och detsamma gäller idag. Igår gick faktiskt tiden oväntat fort så jag hoppas det går minst lika fort idag. Jag har nyss lämnat Evelyn på förskolan och jisses vad glad hon var när vi gick på gården påväg in, helt lycklig över att få komma till förskolan och leka. Inte ett pip sa hon när jag gick heller, en kram och så vinka innan jag gick iväg och hon satte sig bredvid fröken som skalade frukt.

Dags att fixa lite frukost som jag ska avnjuta framför Våra Bästa År innan jag sticker till jobbet.

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: Madde

Söta bilder :)



Spanar runt på fler som föräldrabloggar och använder bloglovin. Så lämnar ett spår här också. :)

Postat av: Sussie

Cool bild på Vanessa när hon står! Ser ut som en girlie hiphopvideo =)



Akta bara för att klä upp tjejerna i för mkt rosa när de är i Evys rum, dom blir ju helt kamouflerade.. Tänk om ni tappar bort barnen där inne!

2010-10-05 @ 19:59:35

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback