Idag kör vi på prickigt minsann. Jag sitte...

100media_imag094 (MMS)

Idag kör vi på prickigt minsann. Jag sitter på tåget in mot stan och närmare bestämt Hornsgatan där min underbara vän Hanna bor. Även Frida (som var med sista veckan i Santorini och som jag inte träffat på år och dar) är där så det blir lite Grekland reunion, himla kul. Temat för kvällen (vi hade tema på klädseln varje kväll när vi gick ut där) är klänning och high heels. Simpel as that denna gång men ni ska se bilder från Grekland, där var det supermatchat varje kväll. Idag fick jag sticka från jobbet illa kvickt då personalen på förskolan ringde och talade om att Evelyn var varm. Tack och lov var det bara 30 minuter innan jag slutade. Stackars liten hade över 39 graders feber när vi väl var hemma.. Hade jag vetat om att det skulle bli så här när man börjar på förskola hade jag hyrt en privat nanny på heltid, nejmen skämt å sido - det här börjar bli tröttsamt men allra viktigast är ju att vårat hjärta mår bra såklart! Vi hoppas Evelyn sover bort febern under natten, hålla tummarna!!!!!


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback