Idag har jag sjukskrivit mig från jobbet. ...

100media_imag092 (MMS)

Idag har jag sjukskrivit mig från jobbet. Jag mådde fruktansvärt illa när jag åkte från jobbet sent igårkväll och det fortsatte under natten. Jag låg och led av mitt illamående men slumrade ändå till då och då. Vid 01 vaknar jag och spyr och för en kort stund kändes det bättre men illamåendet kröp sig sakta tillbaka igen. Natten har inte varit rolig och morgonen lika så, jag hatar att må illa. Jag har tagit mig från sängen till soffan men här är det stopp. En hink vid min sida at all times är mer än nödvändigt. Jag tror vi har ätit något dåligt då karln i huset också är risig i kistan. Låt detta försvinna fort för det finns inge värre än illamående i min värld.


Kommentarer
Postat av: sanna

Men lilla gumman, nu får det vara nog med elände där borta i väsby!! Krya på dig och bli bra nu!!




Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback