Gubben i lådan.

Jag är hemma, wihoo. Trodde aldrig dagen skulle ta slut men så tillslut fick jag äntligen gå hem.
Nu lyssnar jag på min nya favoritlåt på hög volym och ska hoppa in i duschen för att sedan åka till Kista och spana runt lite innan jag hämtar R på jobbet när han slutar. Då ska vi ha myskväll framför Idol ♥
Min älskade lilla tjej har nämligen blivit kidnappad av mina föräldrar från förskolan och är påväg till Örebro för att hälsa på min farfar. Mamma skulle nämligen vara barnvakt imorgon då både jag och pappa R jobbar medans min pappa skulle till Örebro men då fick dem för sig att sticka iväg idag istället och kommer tillbaka imorgon eftermiddag/kväll någongång.

Jag saknar redan min prinsessa ♥
Denna vecka har jag fått spendera alldeles för lite tid med henne, sammanlagt bara 5 timmar på 5 hela dagar närmare bestämt då jag jobbat som jag gjort. Usch! Älskade lilla barn.. Jag längtar tills imorgon men nu får jag och the love of my life passa på att mysa för oss själva iallafall ♥



Favoritlåten, jag kan lyssna i evigheter.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback