Fina höstbilder.

Igår gick vi ut en sväng i lekparken för en heldag inomhus med en 20 månaders busig liten dam är inget att rekommendera. En viss liten någon blir uttråkad!
Så lekparken en liten sväng blev det allt!
Lyckades knäppa några finfina kort på prinsessan. Jag längtar efter en systemkamera så man kan ta fina kort mest hela tiden!!!! Efter min födelsedag och jualfton då jäklar ska en bli min, nu får det vara nog på längtandet. Jag älskar att fotografera!



Hösten är här.


Mammas lilla bus!

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: sanna

jag tror allt vi får röva med oss cribbe och hans kamera ut på promenad snarast!! :)

Postat av: Hanna

Finaste flickan :) !

Kanske kan komma in och ta en fika med mig i lägenheten i helgen? Vore super mys :)



LOVE, H !

2010-10-05 @ 14:08:01
URL: http://hannacarolinee.blogg.se/

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback