Beauty Sleep.

Puh. Så var sista jobbkvällen för veckan avklarad. Imorgon och på fredag jobbar jag 8-17 och sen är jag ledig på lördag men jobbar 8-18 på söndag vilket inte är så fasligt roligt men what to do.
Däremot ser jag verkligen fram emot nästa vecka. Då jobbar jag nämligen bara tre dagar, tisdag-torsdag. Ska bli fantastiskt skönt att ha tid över till annat än jobb. Som att umgås med min familj och mina vänner! Detta är mardrömsveckan på över 50 timmar och nästa vecka blir softarvecka, jag längtar!

Idag har pappa R varit hemma från jobbet med feber och skit. Att detta aldrig kan få ett slut? Vi går om varandra i att må dåligt hela familjen och pappa R som aldrig brukar vara sjuk. Evelyn har iallafall varit på förskolan och inga problem där inte, hennes ögon verkar ha lugnat ner sig så det var en lindrig form av ögoninflammation som bara pågick i tre dagar ungefär, även Rs ögon börjar bli bättre.
Karln i huset blir hemma även imorgon så att han får chans att friskna till ordentligt i hopp om att vi ska slippa dessa sjukstugetider en gång för alla nu.

Dagens höjdpunkt var självklart säsongspremiären av Greys som jag suttit klistrad vid. Äntligen tillbaka!
Nu tänkte jag slänga mig i sängen och sussa gott, är ofantligt trött faktiskt och eftersom jag ska upp tidigt imorgon är det på tiden för lite skönhetssömn.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback