Bustroll och the perfect shoes.

Vet ni hur svårt det är att vika och sortera tvätt när det är helt bäcksvart i rummet?
Efter idag vet jag. Tänkte jag skulle ta tag i att vika in mina nytvättade kläder i garderoben en snabbis. Evelyn tyckte att jag kunde busa istället. Hon parkerade sig vid lampknappen och tryckte av och på femtielva gånger vilket resulterade i att jag så fort lampan lös i 1 sekund slängde mig mot det plagg jag behövde för att sedan hoppas att jag vikit det åt rätt håll. Lampan tänds och jag var antingen tvungen att vika om plagget eller slänga mig mot nästa plagg och det behövde gå fort att ta ett beslut där ni, vika om eller nästa. För chansen fanns att jag helt enkelt skulle bli tvungen att vänta på nästa lamptändning och självklart är lampan släckt mer än den är tänd. Jag som bara ville bli av med skiten lite snabbt, det tog lååååång tid men Evelyn hade roligt. Riktigt roligt dessutom! Efter en stund kom hon på att hon skulle släcka lampan och springa mot mig samtidigt som hon asgarvar och skriker "buuuu". Mammas älskling!

När jag och Evelyn skulle gå från förskolan idag var det en miniliten kille där (runt året) som stod i kapprummet. Evelyn går fram till lillkillen och ger honom flera kramar och en puss innan hon vänder sig om och springer iväg, stannar till för att vinka och sen kunde vi gå. Att den lilla kroppen kan vara fylld med så mycket kärlek!


Jag fick ett par nya skor i helgen. Har varit på jakt efter ett par snygga kilklackar och dessa faller mig verkligen i smaken. Så himla fina, jag älskar dem. Dags för en invigning snart..


Från Eurosko.

Dags att krypa ner under filten i soffan och njuta av lugnet och ännu en fantastiskt tvtimme med Greys.

/ Sandr0o



Kommentarer
Postat av: Jonsina

I want to say - thank you for this!


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback