Underbara fredag!

Tuddeluuu..

Imorse åkte vi och lämnade pappa R på jobbet så vi skulle kunna ha bilen idag. Vi åkte på en liten frukostdejt hos Sanna, redan strax före tio var vi där. Kimmi skulle fixa håret och vi ville ha sällskap. Evelyn körde runt Vanessa i dockvagnen en stund, sötnosar små som faktiskt inte är så himla små längre. Evelyn ville gärna ha med Vanessa in på Nessans rum och leka flera gånger och ställde sig och ropade "komma" samtidigt som hon försökte vinka dit henne. Någon gång funkade det men Vanessa var inte helt med på noterna alla gånger då djungelns lag råder bland barn för det mesta ni vet och Evelyn som ville pussas och kramas som Vanessa kanske inte ville. Stackarn, det är inte lätt att vara liten men tur att lilltjejen är en tuffis.

Innan vi begav oss hemåt igen stannade jag till och kikade lite på Stalands, mest saker till Evelyns rum, och så köpte jag med mig en hylla hem som ska in i badrummet. Apropå badrummet så ska jag slita mig från datorn nu och sätta igång med pysslet där inne, bäst att passa på när huliganen sussar. Det kan nog ta en stund att få ordning där! Ni får se när det hela är färdigt..

/ Sandr0o 


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback