"Handla pappa"

Goder afton!

Underbara fredag. Det är något speciellt med fredagar i mina ögon.
Dessvärre blir det inte riktigt lika speciellt när man har en hel helg av slit framför sig.. Men fortfarande speciellt. 
8-18 jobbar jag nu lördag och söndag och på måndag jobbar jag 12-22 innan jag sen är ledig på tisdag. Wiho, me so happy över att jobba helg. Not! Vi har fått schema fram till den 5 december nu och guess what? Jag är inte ledig en endaste liten helg och jag och pappa R har en ledig dag tillsammans på fyra veckor och det är den 5 december. Hallelulja, verkligen. Man kan bli bitter för mindre!
Jag saknar min karl hemma ikväll, inget ordentligt fredagsmys här hemma inte när han jobbar till 22. Oh well, jag ska mysa ner mig i soffan och ha lite fredagsmys framför Idol med mig själv. Inte helt fel det heller egentligen.

Evelyn och jag var som sagt en sväng på centrum efter förskola och jobb. Evelyn skulle nämligen handla en farsdagpresent till pappa R. Ni har väl inte glömt att det är farsdag på söndag?
Evelyn ville bära presenten till kassan själv, hon gick så stolt och sa "handla pappa" och ville gärna fortsätta bära påsen hela vägen hem. Sötnosen!

Idol i soffan lockar. Byebye på er!

/ Sandr0o




Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback