Farsdag.


Min vän Kimmi kom förbi jobbet när jag slutade med dessa vackra skapelser, peanutbutter and jelly cupcakes.
Dessvärre är jag inget fan av jordnötter alls men jag var ju tvungen att smaka ändå såklart och bort med lite frosting och jag kunde smaska i mig lite :) R smaskade också på en han, yummie. Tack du!!!
Och visst är dem fina?





Äntligen är denna 53 timmars arbetsvecka över men imorgon är en ny dag och jag jobbar 12-22 vilket jag såklart inte alls ser fram emot. Suck verkligen! Jag är så jäkla trött.. På tisdag är jag iallafall ledig och det ska jag njuta fulla muggar av innan jag sen ska jobba 12-22 igen på onsdag och torsdag. Sen kommer dagarna jag har väntat på, jag är ledig fredag & lördag. Två dagar i rad och det ska bli underbart skönt efter att bara ha varit ledig en och sen back to work igen, det suger för man hinner inte riktigt slappna av.

Klockan är inte ens tio men jag tänker tvätta av mig sminket och hoppa i säng.
Skulle visa er Evelyns "farsdag" present till pappa R men hann inte fota det idag så det får bli en annan gång. Jag antar att det är ett antal barn som haft på sig "I love dad" tröjor idag precis som Evelyn haft när hon först lämnat presenten till papi.

Nejni, godnatt!

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: Kim

Oh Jag tror att jag kanske glömde berätta en grej! de med blå blomma har banan i själva kakan, medan de med rosa blomma är vanlig vanilj!

Postat av: cattis

hörru min lilla 22-åring, om kakan som du bakade idag va yummi yummi så vill jag ha ett recept illa kvickt.. d lät så gott! Grattis åter igen fina du! <3

2010-11-16 @ 16:25:29

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback