DH.

Bara en halvtimme kvar till dagens och kanske tillomed veckans höjdpunkt vissa veckor. Jag pratar såklart om veckans avsnitt av Desperate Houswives. Jag har jobbat sent de senaste tisdagarna så idag på jobbet när jag kom fram till att det är tisdag blev jag alldeles lycklig av tanken på att gosa ner mig i soffan framför DH och bara njuta i min ensamhet. Om en halvtimme är vi där!

En annan sak som gör mig väldigt glad är att vi har en "ny" dator här hemma som har varken röd, grön eller gul skärm som den förra. Ovant att använda Windows 7 dock men det kommer väl.

Två arbetsdagar kvar denna veckan och sen är jag ledig i tre underbara dagar. Det ser jag fram emot men efter det ser jag ta mig fan inte fram emot någonting för jag tror vi kommer få jobba halvt ihjäl oss då men det tar vi när den dagen kommer. Jag fyller för sjuttsingen år om exakt två veckor också, det kanske man ska se fram lite emot? Klart jag gör det, alltid roligt att fylla år ju.

Nu på kvällen lyckades Evelyn låsa in sig själv på toaletten och mitt hjärta satt i halsgropen där en stund innan jag hittade något bra verktyg att få upp dörren med. Tokstolle!

Nu ska jag faktiskt sätta mig i soffan och äta middag för det har jag inte riktigt hunnit med ännu men sen mina vänner, då är det DH för hela slanten och så lite Cougar Town på det. Härligt! Currykyckling here I come.
/ Sandr0o





Kommentarer
Postat av: Hanna

Men vilken bus du har, sjukt läskigt! Ni får helt enkelt ta bort låset =)



LOVE !

Postat av: Leifbenedicte

Very interesting site, beautiful design, thank.

2011-05-19 @ 08:41:17
URL: http://leifbenedicte.blog-howto.com

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback