YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES!

Jag är överlycklig just nu!
För vet ni?
Den 29 maj sticker hela familjen till Turkiet.

Det var det ni skulle hålla tummarna om häromdagen och vi fick svar av pappa Rs chef nu på morgonen att det gick bra att flytta 1 vecka av hans semester. Jippii!
Alldeles underbart. Perfekt att åka nu när det inte är allt för varmt så att Evelyn också klarar värmen men 25-30 grader låter väl bra va? ;D

Så på måndag måste jag och Evelyn sticka till polisen och fixa pass till både mig och henne. Mitt hade tydligen gått ut och lillpluttis har ju inget.

Det blir väl typ min tionde gång i Turkiet eller något sånt skulle jag tro? Mina föräldrar har nu större koll än mig för jag har nämligen tappat räkningen. Haha.


Om 28 dagar är vi påväg.

LOVELY!

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: Robin

Det blir din nionde gång, since you were not there when Lundström & Fossto where there with us.



I've been there ten times ;p

2010-05-01 @ 11:14:11
Postat av: Farfar

Det låter spännande med Evelyns utlandsresa redan vid 16 månaders ålder.

Lycka till hela familjen önskar Farfar

2010-05-01 @ 11:59:25
Postat av: sanna

ÅÅÅH FY FAN VA KUL!!! =D Jag är också sjuuuuuuuuuuuuuukt sugen!!! =D ha de så jääääävla kul!! åååh va roligt!!! =D va glad ja blir för er! :)


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback