Valborg 2010.

Igår blev det riktigt jäkla smarrig middag hemma hos oss med gänget. Kräftcocktail till förrätt och fruktsallad med mascarponekräm till efterrätt. Till huvudrätt hade jag ordnat en massa olika saker som vi grillade mitt framför näsan på oss på en bordsgrill. Grillspett med paprika & champinjoner, majskolvar, baconinlindad currybanan, lök, ananas, rödvinsmarinerad fläskfile och vitlöksmarinerad fläskfile. Till detta serverades greksallad, chilibea & pepparsås. Så förbannat jäkla gott var det, jag tror det gick hem rejält hos allihopa!
Men iomed att jag fortfarande trappar upp från cambridgedieten hoppade jag förrätten och smakade på kanske fem bitar frukt till efterrätt.

    

    





Jag har tjuvat lite bilder från Kimmi-san då mina minneskort är fulla och jag inte har någonstans att göra av bilderna ännu.

Efter maten igår hoppade vi in i bilen och for till Skytteholmsparken i Solna för att kika på lite brasa. Evelyn fick stanna hemma med pappa R så att hon kunde sussa sött vid läggdags.
Min gamla vapendragare Fia hängde med också, skitkul. Hon bor bara snett över gatan och vi ses allt för sällan. I högstadiet och gymnasiet satt vi ju nästan ihop. Haha.
Jag lyckades springa på min kusin i parken också, inte var dag man gör det inte.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback