Dagen på Skansen.

Inte sjutton har jag haft någon tid att visa er några bilder från i lördags när vi var på Skansen idag inte. Solen har ju strålat som aldrig förr. Helt lovely. Jag och Evelyn cyklade hemifrån vid elvatiden och kom hem alldeles nyss. Jag har varit ute hela långa dagen, Evelyn har sussat inne men annars varit ute hon också. Så underbart! Man skulle kunna säga att solen tar som bara tusan vilket nu har resulterat i att jag har en ganska osmickrande bränna, nämligen en shortsbränna. Inte alls så fagert kan man tycka, även jag. MEN det betyder åtminstonde att någonting blir brunare. Röd i facet är jag med, rött blir brunt gott folk. Fresh!

Bilder var det.. Från dagen på Skansen!

         
Världens tuffaste.

         
Egen påklädningsassistent.

         
Picknick.

         
Kika på djuren med de andra barnen.

    
Hoppla!

    
Jag & Evelyn åkte veteranbilarna.

    
Käka glass efter en heldag på Skansen.


♥ Vad livet vore värdelöst utan er ♥

Hemma från Skansen gick vi ut i lekparken och busade.

    
Världens bästa.


Pappa & dotter.

    
Leka leka leka.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback