Bildbomb från dagen.

Vi startade dagen med en prommis. Stannade till på stora ängen påvägen tillbaka så Evelyn kunde springa omkring och leka medans jag njöt i solen. Sablarns vad varmt det var, tillomed riktigt kvavt.
Många fina kort ute i solen.



         

         

Pratade med mamma som talade om att dem skulle ut och cykla så vi gick hem och hoppade på cykeln och hojade hem till dem. Vi cyklade ner till Norrviken (vädret började se illa ut så vi tog oss inte längre än så) där vi fikade med kaffe, mackor och kakor. Lekte lite i lekparken, kikade på ankorna och annat spännande för lilldamen innan vi cyklade tillbaka till mina föräldrar igen.


         






    

Evelyn sussade gott medans jag surfade vidare efter en ny mobiletelefon. Jag har nu bestämt mig för desiren (om den inte mot all förmodan känns helt åt helvete när man håller i den) men kruxet är bara att den är slut precis överallt. Förhoppningsvis får de in den nästa vecka, håll tummarna!

    

Evelyn fick en grogg och en halv glass hemma hos mormor och morfar. Vi grillade, första ordentliga för i år för mig. MUMS! Min mormor och morfar var över en sväng på kvällen också innan det blev dags för mig och lillis att tuta hemåt igen.

Det blev ju en riktigt bra dag det här trots att vi inte hade några planer för dagen.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback