Städa städa städa.

Evelyn vaknade tidigt imorse. Det hör inte till vanligheten att vi kliver upp strax efter klockan åtta men idag gjorde vi det. Drog oss i sängen en stund men sen startade dagen med dunder och brak. Både jag och Evelyn tog ett bad som gick förvånansvärt bra med tanke på "bad&dusch-fobin" lillis fått. Dock måste man verkligen underhålla henne varje sekund för att slippa att hon ska bli ledsen men jaja.

Sedan satte storstädningen igång. Byta lakan, plockan undan, sortera i skåp, möblera om Evelyns rum (IGEN!), dammsuga och allt som hör till ni vet. Nu är det bara att moppa golvet kvar men jag ska ta det lugnt i soffan en liten stund först. Vi har inte hunnit med något annat än att städa sedan vi satte igång, jo lite mat till Evelyn men inte mer än så. Ska försöka få i mig någon form av mat nu så magen slipper skrika av hunger och kika på Teen Mom. Sen är det golvens tur att bli rena minsann. Imorgon står toaletten på schemat, det är det enda som blev kvar och jag orkar faktiskt inte göra den nu. Någon måtta får det vara!



Snart kommer R hem från jobbet. Då är det dags för hela familjen att göra iordning sig för att åka hem till mina föräldrar på middag med min farfar och min kusin plus flickvän. Ett litet stopp för att köpa blöjor påvägen måste vi göra, dem var visst helt slut här hemma.. Ooooops!

/ Sandr0o 


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback