Passfix.

Hej hej hallå!

Inom några få dagar har förhoppningsvis både jag och Evelyn våra pass hemma. Det flöt på hur bra som helst och vi var nästan ensamma på polisstationen. Evelyn blev hur gullig som helst på fotot tycker jag, vi får väl se hur det ser ut när det väl kommer. Kortet på mig blev ju allt annat än bra men så är det väl alltid?

Vi fick med oss våra favorit vapendragare Sanna & Nessan. När passen var klara tog vi en sväng i Sollentuna centrum precis som det var tänkt. Ett par shorts till Evelyn fick det bli och så spanade jag på lite annat som kan behövas inför resan. Men det får bli en annan gång när pappa R är med och kikar.

Vi käkade lunch i foodcourten, ceasarsallad för mig. MUMS! Nu blir det soppa till middag.

Nu sitter vi hemma hos mina föräldrar, eller ja, Evelyn sover faktiskt. När hon vaknar är det nog lagom att åka och hämta pappa R på jobbet som slutar vid 17.


Tröttisen innan sovstunden nyss.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback