Jag och min lilla buse till dotter var ner...

100media_imag012 (MMS)

Jag och min lilla buse till dotter var nere på ängen i närmare två timmar och busade tills damen blev trött och vi knallade hemåt för att äta lunch och sova middag. Sedan dess har jag varit parkerad på våran balkong, bläddrat i tidningar, skrivit packnings & att köpa- lista och jobbat på brännan som verkligen börjar arta sig nu. Livet som mammaledig är bra härligt. Just nu sitter jag och spanar ut över innergården och alla som rör sig där, barn som leker och människor som grillar. Om en vecka så sitter vi ute på Arlanda och väntar på att få boarda flyget till Turkiet som avgår om 35 minuter. Lovely. Mycket att se fram emot framöver. Till att börja med är R ledig på måndag. Vi ska på föräldramöte på dagis på tisdag, fira min mormor på onsdag och sen måste vi nog se till att packa lite. Hela 10 underbara lediga dagar tillsammans. Jag längtar!!!


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback