HTC?!

Efter att ha suttit och surfat efter en ny mobil igårkväll och imorse tror jag att jag nästintill har bestämt mig. Valet står mellan en HTC Desire och en HTC Legend som det ser ut nu även om Desiren väger tyngre. Måste åka och klämma på dem i butik också. Allra helst skulle jag vilja ha en Iphone (som resten av universum) men eftersom tele2 inte erbjuder det så skiter det sig. Tänker inte byta operatör då alla jag känner har tele2 typ = billigt!
Det närmaste man kan komma en Iphone är ju just en HTC lur, så får det bli.

    


Legenden.



Desireluren.


Nu måste jag ut och klämma och känna lite på deras telefoner så fort jag bara kan så att en ny mobil kan införskaffas.
Någon som har erfaranheter av någon av dessa telefoner? Mottages tacksamt :)

Nu ska vi ut på promenad och dagens planer är tomma. Det kommer bli en lång dag. usch. R jobbar till 22, blääää!

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback