Fredagen är snart förbi.

Tandläkaren idag gick bra, dock behöver jag börja använda tandtråd. Det är mer än vad dom någonsin sagt till mig under alla besök hos tandläkaren. Annars har det bara varit frågan om att "röntga" och sen "det ser fint ut" och så tack och adjö! Tack och lov blev jag inte ruinerad iallafall, 400 pix gick det på eftersom jag hade två tandvårdsbidrag (eller vad det nu heter) sparade. 

En sväng i Täby centrum med mamma hann vi med också innan lillis blev allt för trött och då var vi hemma så hon kunde sussa skönt. Min farfar kom på besök från Örebro idag också så jag och Evelyn åt lite mat där innan pappa R kom efter jobbet vid åtta.


Nu ska jag njuta i soffan.




Sikken söt klänning från Sears jag fick upp ögonen för. Om man ändå befann sig i the states.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback